BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 27, 2010

Alhamdulilah.................. Takkan Pernah Jauh

Masih ingat yang saya berjanji akan berkongsi berita gembira dengan kalian??? Nah.. ini dia.... 



Sinopsis: 
Harga: RM18.00
Halaman: 480
Penulis: Shanika Latisha
ISBN: 978-983-124-583-5

Sinopsis: NUR DYBA dan Shah Idham merupakan teman rapat di universiti. Takdir menemukan mereka dengan sepasang bayi kembar merapatkan lagi hubungan yang sedia terjalin. Menjaga si kembar secara bergilir-gilir telah memutikkan rasa cinta tanpa disedari. Masing-masing menyimpan perasaan, tetapi tidak berani untuk berterus terang. Belum sempat hubungan itu bertukar status, konflik mula melanda diri.

Hanya kerana satu rahsia yang terpaksa disingkap, Dyba kehilangan dua insan yang amat disayangi. Ketakutan menyebabkan dia membawa diri. Sementelah, dia juga memendam rasa akibat kecewa dengan sikap Shah yang tidak berani meluahkan kata cinta. Bertahun-tahun Shah nanar dengan perpisahan itu. Namun, kepulangan Dyba mengubah segala-galanya. Terlalu banyak peristiwa yang berlaku, menyukarkan cinta mereka untuk bersatu. “Kita bagaikan mentari dan bulan... berjauhan, tetapi saling memerlukan.”

Dapatkan borang langganan:
http://www.alaf21.com.my/


Baby saya yang ke 4... Alhamdulilah.... saya suka covernya... dan untuk pembaca, jangan lupa dapatkan naskah anda dipasaran pada bulan Ogos nanti.... Insya Allah....

Dear Friends and editor.... terima kasih yang amat sangat.... muah....

1 comments:

ezannurhafiz said...

ok kak ika..nanti ezan akan dapatkannyer....