BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 23, 2010

nice surprise from Germany....

Selepas lebih 15 tahun saya akhirnya berjumpa dengannya. Saya langsunga tak sangka, akan berjumpa lagi dengannya. Dulu, kami taklah rapat walapun pernah sekelas. Almaklumlah, saya ni pemalu sikit pada zaman persekolahan. dia pula, memang popular. Tak kira di kelas, asrama atau padang, nama dia memang orang tahu, dirinya memang ramai yang kenal.

Dan masa terus berlalu. selepas PMR, masing-masing kami membawa diri. dan hinggalah lewat beberapa bulan lalu, kami berjumpa kembali di alam FB ( salah satu sebab saya menyukai FB.. dia berjaya menemukan saya dengan rakan lama. itu tak boleh saya nafikan..)

Tup tup pagi ini, dia telefon saya.... jom jumpa dekat Damansara sementelajh dia ada beberapa urusan dokumentasi berkaitan suaminya...

Em... akhirnya... saya bertentang mata dengannya. dan sungguh, dia tak pernah berubah.

Dan 15 tahun yang tertinggal, kami cuba catch up dengan waktu yang amat singkat... dia dah kahwin dengan lelaki Jerman ( it's really nice to met you mr. Sarip... ha..ha..) dah anak dua.. sepasang... ( ralat tak dapat jumpa anak dia yg cute tu...) dan maca -macam lagi yang kami bercerita.... anyway.... it's really... realy... nice surprise for me... especially on monday morning...)

Ops... lupa nak kenalkan... dia yang saya maksudkan... Mydatul Faraheeza... hik..hik...



Well Farah.. just wait for the next surprise ok....

0 comments: