BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 23, 2011

gila ke apa?

Salam..
Ngeri kan tajuk entry ni.. tapi itulah yang saya alami pada minggu-minggu terakhir ramadan ni. Banyak sangat cerita gila yang saya hadap sepanjang waktu itu.
1- Saya kena marah dengan `kawan jauh tapi mesra' saya... Nun.. Mr O..  sebabnya, ada budak opis buat gila ajak saya jadi girlfriend dia... ha.. ha.. tu gila tahap apa saya pun tak tahu. yang best dia dah `beranak pinak'..  So, i told my dear.. and you all can guest what his answer plus reaction... ( i thought.. if my Mr O was here.. at the time i told him this ridiculous story.. he will slap ( or even worse... give that particular person a good punch on face..) gila kan.. so, bawa-bawa la bertaubat.. ingat isi rumah... ingat dosa pahala..
macam Mr O saya cakap ( err.. nasihat) memang seronok kalau ada some body else beside our soulmate. But.. guest.. how long it will last? 2 month? 3 month? or just a few weeks? then what wil come next? of course.. disaster...
ha..ha... now i know betapa dia ambil berat dekat saya... ( cewah)
~Mr O.. i heart you okay for always give me a good, reasonable answer and advice..

2- Nak potong perut
Ni kerja saya dengan sorang kawan.. sapa lagi kalu tak Des...  saya cakap kat dia.. say anak potong perut sebab perut saya dah boncitttttttttt ( dia kata itu perasaan saya je...)

3- Kasih Alia..
Saya dah pernah cerita yang saya sedang gilakan drama bersiri ini. Dan natijahnya.. sepanjang bulan ramadan ini, saya langsung tak berbuka di luar. Hanya di rumah. Diulangi.. .hanya dirumah. Semata-mata sebab tak nak terlepas cerita ini seperti mana menyesalnya saya tak ikut cerita Nora Elena. (sebab ada Aaron Aziz.. tu je.. he..he..) adik dan Des kata.. ko memang giila...

Kesimpulan.. itu hanya sebahagian cerita gila saya pada seminggu dua ramadan ini. Itu tak termasuk lagi saya anak let go hamster yang dah makin beranak pinak... ( saya dah pening nak membela.. dah nak dekat 20 ekor.. sapa nak, roger saya...) Boboi kesayangan saya kena bedal sebab ada orang tak reti nak tengok side mirror sebelum buka pintu kereta.. selamat scratch sikit saja.. boleh hilang dengan polish (minta-minta boleh hendaknya...)
ehmm.. apa pun.. saya enjoy!!!!!!!!!!

0 comments: