BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 8, 2008

Soft launch LilY SuRiaNi dan Laila Kamilia

Hi... hi.. dah lama sangat rasanya Cheq tak up dated blog ni... Naik bersawang dah.. Macam biasa, gheja belambak kat opis.. lepas tu... tak tau nak tulis apa walaupun belambak benda yang jadi... belambak chegita yang ada...

Tapi kan... ni nak habaq mai.... dalam dok sibuk sibuk... Cheq dan la jugak pi softlaunch akak Cheq sorang ni.... Ha la.. sapa lagi.. LilY Suriani@ LilY Yong.... ha.. ha...(Nak tau pasai apa panggil LiLy Yong.. hangpa kena tanya Lyn Dayana...)...

Turut diraikan bersama ialah... novelis yang jauh di Berlin, Jerman... Laila Kamilia....
Walaupun jauh... semangatnya tetap bersama kami pada hari tu....

Bertempat di Pizza Hut Maju Junction, pada 1 September lepas...majlis yang penuh barakah... gamat dan ceria di hadiri kira kira 15 orang.... Macam biasa, kak Lina, Kak Eka dan Lynn Dayana jadi tuan tanah.... tuan rumah....

Ni Cheq kongsi la dengan hangpa semua gambaq gambaq sekitar majlis tu...


Ni la si cantik manis yang diraikan....Lily SuRiaNi....

Sama sedap.... sama best...."Er.. dua dua ni, tak leh cicah tau... makan sambil baca jer..."

Kak Lina dan Kak Eka.... khusyuk mendengar `ceramah' Lily Suriani..."Wei.. cepatla.. perut dah lapaq ni..." keluh Kak Eka.

Jamahan yang menanti masa untuk di ngap..."Lynn... hang memang best... tak sia sia gheja kat pizza.."



Antara yang hadir.... pergh... gamat la jugak Pizza Hut Maju Junction hari tu.."Ehm.. kalau si Lynn Dayana yang ada.. tak yah panggil Aznil lagi dah.. memang gamat..."


Mersik cabut undi..."Patutla tak dapat lucky draw... mersik yang cabut..."

2 comments:

~marwati wahab @ aleya aneesa~ said...

makkkk... ruginyer x dapat pergi... uwaaaa..... hahahaha...

Mersik said...

Ika ,

Sy mengamalkan pengundian secara demokrasi, kempimpinan berparlimen. Tak de pilih2 kasih pun, hu huu..

Lain kali yer..