BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 1, 2010

TPJ

Salam...

Agak lama saya tak up date... sibuk.. ya.. sayaagak sibuk lepas raya ni... he..he... lebih-lebih lagi sejak TPj ada di pasaran. alhamdulilah... banyak komen yang saya dapat... ( maaf.. tak sempat nak paste kat sini..) ada yang sedap.. ada yang tawar.. ada yang pedas... ada yang macam-macam.. ngeh...ngeh... alhamdulilah.. semuanya saya terima dengan besar hati... dan banyak komen-komen tersebut membuatkan saya tak sabar-sabar nak menyiapkan manuskrip saya yang perlahan macam siput tu.. he..he...

Ehm... yang saya seronok... TPJ akan sampai ke Perth dan Karben, Germany... he..he.. oversea tu.. Alhamdulilah... sampai juga TPj ke negara asing itu walaupun tuan empunya badan masih berkira kira.. berbajet bajet nak ke sana.... ( sebab tu tengah sibuk membalut dan mengepos.... )

Untuk itu, terima kasih saya pada pembaca TPj di bumi asing.... kenalan dan rakan jauh yang tak pernah putus beri semangat dan dorongan....

2 comments:

Myra Rahmat said...

salam..
tanhniah!!! akak, sya dh baca TPJ..apabila membaca sya rasa x sabar nk abiskan sebabnya sy x sbar nak tahu apa kesudahan ceritanya.. novel ni lain dari yg lain bg saya..tahniah buat akak!! best novel ni...

fnaMaya said...

kak .. novel TPJ tuh sgt lainn dr yg len ...best cume ending die tuh mcm kureng ..
tp org layan jee... sbb novel akak sume best2 thp giler kentang punyee .. hehe =D