BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 14, 2010

sd card.... alahai..

Hilang.. salah letak ...atau tercicir... puas saya mencari benda alah ni. puas saya menyelongkar segala bagai beg yang menjadi suspek ... atas meja.. puas saja bongkar.. mengemas kembali... segala-galanya kerana


 - 
 -

 -
 -

 -

-
   
-

kad kecik ni.. nyawa untuk kamera kesayangan saya.. hadoila.. kalu hilang... kenalah mencari yangbaru.. itu tak apa lagi.. gambar-gambar yang ada dalam sd card ni yang tak sempat saya transfer... huh..huh... selamatla tak adfa pic yang penting.. kalu tak............. meraung saya...

3 comments:

Anne M. said...

mau meraung kalau tak jumpa kan?

aideeb said...

weh kecik giler mende tu..mcm mana nak jumpa..tertelan pon boleh..ibarat mencari kontek lens yg terjatuh....

adibah(kawan yati dollah uiam)

Shanika Latisha said...

huh... mmg pun.. dah la kecik... tapi alhamdulilah.. dh jumpa pun.. di bawah timbunan buku dan kertas atas meja kerja....
huh..huh.. lega beb...